Kolesarska očala za vsakega ljubitelja kolesarstva

Kolesarska očala za vsakega ljubitelja kolesarstva>

Po mnenju mnogih znanstvenikov kolesarjenje izboljša vaše razpoloženje in ima pomirjujoč učinek. Kolesarjenje izboljšuje zdravje in počutje, aktivira endorfine - hormone sreče in pričara nasmeh na vašem obrazu. Nasmeh je zdravilo, ki nič nestane. Nasmeh se sicer danes skriva pod ruto, zato se lahko še vedno smejimo z očmi in oddajamo pozitivno energijo. Stik z očmi in nasmejanje oči močno poenostavijo našo komunikacijo z drugimi ljudmi. Naše oči odražajo naša čustva do osebe, s katero govorimo, še posebej, ali jih dojemamo pozitivno ali negativno. Ameriški raziskovalec Paul Ekman je študiral smeh ljudi. Ugotovil je, katere obrazne mišice so se aktivirale znotraj vsakega nasmeha in nato je leta 2009 definiral 18 različnih nasmehov. Vendar je samo eden od 18 izrazov obraza med nasmehom resničen. Opredeljuje ga očesna mišica, ki je iskrica iskrenega smeha, zaradi česar se razlije po celem obrazu, še posebej je opazen okoli oči, ki ob tem zasijejo in so stisnjene. . Širok nasmeh, poimenovan tudi Duchenneov nasmeh - nasmeh z očmi. Ta nasmeh izraža iskrenost. Nasmehnite se in hkrati zaščitite svoje oči:

 

 Zakaj kolesarska očala ne smejo manjkati v omari pravega kolesarja?:

  1. Nevarno UV sevanje ne zajame mrežnica ali šarenica, ampak pade neposredno na očesno mrežnico, ki močno poslabša kakovost vida.
  2. Tudi, če je oblačno. Oblaki sploh ne vplivajo na intenzivnost UV-sevanja, zato je treba očala nositi tudi v oblačnih ali celo deževnih dneh. Pogosto je jakost UV-sevanja celo večja, ko je oblačno, kot ko je sončno.
  3. Majhne, a škodljive. Ko kolesarite, se vaše oči lahko poškodujejo in utrudijo zaradi mikroskopskih delcev prahu, snega in ledu, pa tudi vetra, ki prekomerno suši vaše oči, kar ustvarja draženje oči, kar ima za posledico zmanjšano koncentracijo, kar je lahko precej nevarno.

Najbolj prodajano na Holokolo:

  1. TIFOSI INTENSE: Intense očala imajo lahek, trpežen in odporen okvir, leče, odporne proti praskam, in protizdrsne elemente za aktiven življenjski slog.
  2. TIFOSI ALLIANT: Aerodinamični robovi in prvovrstni kakovostni materiali opredeljujejo očala ALLIANT kot močna sončna očala za kolesarje, tekače in vzdržljivostne tekače. Prezračevalne leče izboljšajo pretok zraka, prilagodljive prožne strani in podpora hidrofilne gume pa povečajo oprijem znoja, kar zagotavlja popolno in stabilno obrabo.
  3. TIFOSI TRACK: Očala TRACK so izdelana iz Grilamid TR-90, homopolimamidnega najlona, za katerega je značilna izredno visoka alternativna upogibna trdnost, nizka gostota in velika odpornost na kemične in UV-poškodbe. Očala imajo ob strani hidrofilne gume in nedrseči nosilec, ki zagotavlja njihovo stabilnost.

 

TOP hrana za zdrave oči: Bistven del prehrane naj bodo predvsem omega 3 maščobne kisline in veliko mineralov in vitaminov.

Korenje, paradižnik in vsa oranžna in rdeča zelenjava -  so bogati z vitamini A, C in vitaminom E, ki ščitijo oči pred slepoto

Špinača in vsa zelena zelenjava - ščitijo očesno mrežnico pred poškodbami, ki jih povzroča ultravijolično sevanje.

Jajca - ščitijo oči pred pojavom sive mrene.

Borovnice, gozdni sadeži in jagodičevje - izboljšujejo vid med mrakom in ponoči.

Grozdje, grozdni sok – izboljšujejo prekrvavitev v očesnih tkivih..

Omega3 maščobne kisline - ribe, oreški, semena.

Preproste vaje za izboljšanje vida. Vaje lahko delate prav vsak dan:

  1. Utripajte: Počasi utripajte vsakih deset sekund. Dihajte počasi in globoko. Pri vdihu utripajte, pri izdihu zaprite oči.
  2. Zelena barva pomirja oči. Nekaj sekund si oglejte predmet, oddaljen približno trideset centimetrov, nato pa na oddaljeni zeleni predmet in vajo večkrat ponovite..
  3. Toplota pomaga. Dlani drgnite skupaj, zaprite oči in jih pokrijte z rokami. Smisel vaje je, da oči počivajo v temi in da jih greje toplota dlani.
  4. Nasvet naših babic. Večkrat na dan si poškropite oči s hladno vodo.